„Spotkania z ekonomią”. Rozmowa z Rafałem Skórniewskim na temat patriotyzmu konsumenckiego

Zgodnie z zapowiedzią wracamy do tematu patriotyzmu konsumenckiego. Tym razem za sprawą rozmowy jaką Mateusz Łukomski przeprowadził zambasadorem kampanii patriotyzmu konsumenckiego „Swój do swojego po swoje” Rafałem Skórniewskim. To kolejna rozmowa jaką możecie obejrzeć w ramach naszego cyklu „Spotkania z ekonomią”

 

Jakie korzyści płyną dla nas z zakupu polskich, rodzimych towarów i usług? Jaki ma to wpływ na lokalny i krajowy rynek i dlaczego jest korzystne dla całej gospodarki? Czy postawa, która nabiera coraz większego znaczenia w dobie globalizacji i niepewności gospodarczej jest bliska Polakom? Czy wybierając polskie produkty, faktycznie wspieramy rodzimą gospodarkę? Jakie są granice świadomego wyboru konsumenckiego i gdzie kończy się patriotyzm, a zaczyna marketing? Zapraszamy do refleksji nad tym, jak nasze codzienne decyzje zakupowe mogą kształtować przyszłość lokalnych społeczności i całego kraju.
Link do nagrania poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=Vf8m0CIRzps

/cmn/

 

Projekt „Spotkania z ekonomią” jest realizowany w ramach Centrum Myśli Narodowej, które sfinansowano ze środków Funduszu Patriotycznego funkcjonującego w ramach Instytutu Dziedzictwa Myśli Narodowej im. Romana Dmowskiego i Ignacego Jana Paderewskiego– Edycja 2021 Wolność po polsku.

Ostatnie aktualności